Vilken tom känsla

Det var just så jag kände igår, allting kändes så hopplöst. Jag mådde inta alls bra, tankarna snurrade i huvudet och jag bara önskade att jag fick komma till ro. Till slut somnade jag av ren utmattning och sen var det söndag igen. Det kommer att kännas konstigt att inte åka till malmö imorgon men det räcker för min del. Det har varit många tidiga morgnar denna höst och kroppen min har bara längtat efter sömn. Så igår steg jag upp vid 14 och idag efter frukosten gick jag och lade mig igen, jag var helt slut. Nu sitter jag och stickar en liten halsduk till en viss persons kärlek...hoppas att den blir bra.
Imorgon är det måndag igen och då ska jag till gula huset och snacka med den nya terapeuten, jag hoppas att det kommer att gå bra. Jag har ju en del saker jag måste ha hjälp med. På onsdag kommer nog mamma hem till mig och vad vi ska göra har jag ingen aning om, vi får se vad det blir. På torsdag ska jag till malmö för samtal med  A och E. Och på fredag åker jag till lister för min bror fyller 20 och sen ska jag fira jul där.
  En annan rolig sak som har hänt, jag och väldigt många andra har hamnat på youtube, det var när det var konsert i kyrkan den 7e. Iof så ser man inte att just jag står där men det är en liten frekvens av en låt vi sjung med några andra körer. På tisdag är det övning i kyrkan med orkester inför den 28e då vi är med i en musikgudtjänst i Nosaby, alltid kul att sjunga.
 Nu ska jag återgå till mitt sticke för att sedan vänta på lite mera kaffe och såklart middag vid 18.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0