MI-Samtal och K-samtal + allt annat

Ja igår var det första gången jag hade MI-samtal med L. MI är för motiverande samtal. Ungefär om hur man ska ta sig fram och få ett friskare liv. Jag ska jobba en del med mitt självförtroende och känslor med L och sen med H ska jag prata om relationer. Varannan vecka med dessa två.
Snart dags för syterapi, stickar febrilt på mina benvärmare. I eftermiddag ska jag och en annan tjej gå på stadsperm. Jag har fått utökad stadsperm nu, 3ggr/vecka à 3h. Vet ännu inte vad jag ska hitta på inne i stan idag, strosa runt lite. Ska  nog inte handla något för vi ska ju till Kosta på söndag.

Var på bio igår och såg "I rymden finns inga känslor". En mycket bra film och helt klart värd att se. Handlar om en kille som har aspergers syndrom och hans sätt att se på livet mm.
 
Vill gärna länka här till min kära vän Carro...
www.ledsenflikkastankar.blogg.se   besök gärna hennes blogg. Hon kämpar varje dag och hon bevisar för mig att trots motgångar så kan man nå något som betyder mycket för en. Hon har sin hund som har räddat henne många gånger. Hon är stark och helt underbar.
Och hon betyder väldigt mycket för mig.

kram'
ANKi

Kommentarer
Postat av: caroline

va gullig du är,

fick tårar i ögat..

stadspermis låter skoj. man

behöver ju inte handla,

men de måste väl va skönt att gå och strosa,

och känna sig lite fri.

Stor kram

2010-10-01 @ 10:24:48
URL: http://ledsenflikkastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0