Allt var så bra men....

...men rösterna ekar i mig. De vill komma ut och ta så stor plats de bara kan och jag försöker ta bort dem men det går bara inte. Jag sade till personalen att jag hade det jobbigt och hon sade bara att jag skulle hitta på något typ och sen fortsatte hon att läsa sin jävla bok. Hur ska jag kunna nå fram till dem utan att börja skrika och gapa. Jag är vanligtvis ganska tyst och pratar inte så mycket om mina röster för personalen för jag vill kunna handskas med dom själv men nu gör jag inte det. Jag behöver någon att prata med. Kunna berätta för någon vad de säger till mig. De är så fruktansvär arga på mig. Den ena gubben som finns där han vill mig bara ont, han vet vilken knapp han ska trycka på för att jag ska bli ledsen. Men hur visar man att man blir ledsen utan att man måste börja gråta??? Jag bara undrar???
Vill de ta över min kropp så får de väl göra det...orka kämpa mot dem just nu..NEJ...hmmm
skriver mera sen....är ledsen...
kram
ANKi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0