Demoner

Demoner i min hjärna säger dom, hjärnspöken...men jag vet inte de stör mig vad det än är för något. Jag hatar dem de vill inte lämna mig ifred. De säger här att de ska vara duktiga men mina röster finns kvar. De har inte kunnat ta bort dem. Och jag har ett sådant kaos i min hjärna att jag inte kan koncentrera mig. Vad fan ska jag göra för att någon gång få lugn och ro inuti mig. Jag äter en massa mediciner för att detta ska försvinna men som sagt de har inte försvunnit än. Jag tar 3st neuroleptika...och andra mediciner, så varför gör jag det egentligen???
När jag hör dessa prata med mig så blir jag rädd. Det är som om någon står bakom mig och pratar. De diskuterar med varandra och kommenterar andra runt mig. Ibland får jag inte göra något och ibland säger de till mig att jag ska göra allting på samma gång, det är liksom ingen balans i det hela. Visst ibland kan jag säga till dom att hålla käften men då skriker de tillbaka och hotar mig. Jag hatar detta. Ska detta förstöra för mig resten av mitt liv???
Vad har jag gjort för fel?????
kram
ANKi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0