...

Så var det torsdag igen, himla vad veckorna går fort. Jag har snart bott på Tallis i en månad, jag hinner knappt blinka så har yttligare en dag gått.
Idag ska jag ha MI-samtal med L och sen i eftermiddag är det syterapi och BIO som gäller. På bion ska vi se
"I rymden finns inga känslor", hoppas att den är bra. Gillar att gå på bio men det är surt att det är så dyrt.
På söndag ska vi åka till Kosta Outlet, förhoppningsvis så hittar jag lite varmare kläder, det är ju så himla kallt nu om dagarna.
Sen så längtar jag tills nästa torsdag då Lisa kommer hit. Vi ska gå på stan och ha det mysigt.
Förhoppningsvis kan jag också snart få riktig perm under en helg. Vart jag ska åka har jag ingen aning, kanske hem till mor eller någon annan.
Igår så var jag hemma hos min kära moster, vi hade det mysigt och väldigt trevligt. Hennes hund var så söt och kelig. Önskar att jag också hade haft en hund men det är alldeles för mycket jobb och det kostar en hel del. Jag får vara nöjd med att de i min närhet ha djur.

Ibland känns det verkligen som om jag går framåt och ibland känns det som om jag står helt stilla. Just nu är det ganska mycket som rör sig i min hjärna och jag har svårt att koncentrera mig. Kommer inte ihåg allt jag ska göra men jag hoppas att jag får min lilla tavla snart så jag kan sätta upp den på väggen och ha mina bilder på den. Just nu ligger mina bilder i förnstret och det är inte alltid jag ser dem men jag gör mitt bästa.

Snart är det dags för frukost och sen ska vi gå morgonpromenad runt Trummen.
ja ja alla, ni får ha en bra start på dagen...
kram
ANKi


Kommentarer
Postat av: caroline

Ibland måste man stå lite still med,

man kan inte alltid bara göra framsteg!

Så kul att höra att du hade de bra hos din moster!

Och hoppas du får en permis snart.

Den filmen ni ska se, vill jag med se.

Säg till om den är bra =)

2010-09-30 @ 10:15:17
URL: http://ledsenflikkastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0