Tänkte lite

Jag har nu suttit och läst en mängd olika bloggar nu och jag kan bara erkänna att min blogg suger. Jag verkar aldrig ha något att skriva om. Kan det vara så att mitt liv är så himla trist???
Tänkte att jag skulle skriva min historia någon dag vet iof inte om det kan vara så roligt att läsa men ja ja..
Imorgon är det dags för missbruksgrupp igen, har gjort läxan dit iaf så nu har jag inte det att tänka på. Sen ska jag också vara på bibblan på eftermiddagen och sen ska jag städa.

En liten fråga...vill du att jag ska länka till din blogg på min sida...???

kram
ANKi

Kommentarer
Postat av: caroline

jaaa

2010-09-26 @ 22:33:39
URL: http://ledsenflikkastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0